1 martie 2018

25km

Traseu „Urme pe play” – 25km

Startul se va da din piata bisericii Sf Paraschiva din Rasinari. Traseul urmeaza cursul raului in amonte spre valea caselor.

La iesirea din sat, dupa 1km concurentii probei de semimaraton vor face stanga pentru a ocoli culmea Prislop.

Se va alerga pe curba de nivel spre satul Prislop. Inaintea intrarii in sat, traseul coteste dreapta urmand urcusul spre Rosengarten. Acesta va fi marcat pe drumul de acces spre Magura.  Dupa aproximativ 7km se va iesi din in creasta secundara pe sub linia de inalta tensiune urmand sa drumul ce duce spre creasta principala ce leaga vf Magura de Paltinis. Traseul vireaza dreapta si coboara pe  poteci inguste spre valea caselor din vf Derjani.In punctul de control si de alimenatare din Valea Caselor voluntarii vor permite continuarea traseului doar celor care se incadreaza in timpul limita stabilit de 3:00 de la start. Traseul urca spre Fraga pe muchia paralea cu acesta urmand marcaj potecile inguste de acces. Se iasa a 2-a oara in creasta si se traverseaza versantul pe drumul ce coboara de la Paltinis in zona Apa cumpanita. Pe Fraga se urca pana la coliba lui Nea Ion, unde este ultimul punct de alimentare. De aici se coboara pe poteci pana in Rasinari si spre finisul concursului.